Singapore markets close in 2 hours 40 minutes

Lucid Group, Inc. (LCID)

NasdaqGS - NasdaqGS Real-time price. Currency in USD
Add to watchlist
51.14-1.84 (-3.47%)
At close: 04:00PM EST
51.88 +0.74 (+1.45%)
After hours: 07:59PM EST
Sign in to post a message.
  • P
    Paul45
    guess J Leno owners a Tesla and stock, then why J does LUCID have a longer battery range since you say Tesla is so far ahead of the industry
  • B
    Brad
    Who on this board would agree that most of the shorts/ bashers here need a snickers bar? 😂
  • M
    Mark
    BIG RALLY in after hours. Shorts should have a real BAD day tomorrow. Let's get back to 57. Yes Sir!!
  • m
    m
    Just bought another 78 shares...I buy lucid at all levels because I have such an amazing feeling that it’s gonna go above 1000$ this is only the beginning
  • R
    Rhey
    I live in Chandler AZ , I saw 5 car carriers with Lucid cars in along I-10 from Casa Grande
  • M
    Matt
    Well, guess I gotta buy more.
  • P
    Peter
    LCID is on pace to deliver 80 to 110 vehicles to customers this week!!!🤔📈☝️
    — At this “stepped up pace of delivery” the company could easily exceed their objective of 520 EVs by the end of this month!👍🖖
  • b
    brian
    Only stock including TSLA I feel comfortable holding through volatile market conditions
  • s
    samuel
    i would like to have a 100,000 invested even tho i am almost 84 but think this will be the next tesla that how much faith i have in the stock at almost 84 got to have faith. will be 100 dollars soon
  • M
    Mr Investor
    Lucid the King of EV
  • K
    Kevin
    🔥Hot of the press!
    51 cars lined up for deliveries- picture shared on Lucid twitter an hour ago!
    Go Lucid!👏
  • M
    Matt
    Upgraded to $65 💲
  • J
    Josh
    Looks like 51 Lucid Airs are on its way to its owners. Good times
  • J
    J
    Shorts been losing here since $15. That’s over 200% ago lol.
  • M
    Margarita Diver
    I got my 6% gain earlier. now let's see if closing at 6%
  • M
    Matt
    The news is out!!! Deliveries continue. Tomorrow gonna be a big day!!
  • N
    Narinder
    Once again more deliveries! Lucid keeps on getting the vehicles out there!
  • s
    sheraz
    Nice start, should rise to 58 today.
  • M
    Mr Investor
    A nice bounce back on pre market
  • B
    Bernie02
    Woohoo!!! Where are the shorties, bashers and spammers alike?? They are going to stay poor in Christmas. He he he. Peace and cheers!